reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Mikuláš Kiska 2019

Miroslav Ferkl

Politika Mikuláš Kiska 2019

Kisku dnes ráno obvinili z daňových podvodov. A riadne ho smažte! Keď už ho nemôžeme smažiť cez parlament, ktorý ma neposlúcha. Potreboval som to zlato, ako soľ! Možno fikcia, ale inak si to neviem vysvetliť.

  • 6. dec 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 216x
  • 2
Milda

Miroslav Ferkl

Politika Milda

Pozrel som si na ČT2 dokument z roku 2017 o bývalom generálnom tajomníkovi komunistickej strany Československa, Milošovi Jakešovi. Má poetický názov Milda.

  • 28. nov 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 652x
  • 3
Užívateľ nechce zverejniť meno

Miroslav Ferkl

Politika Užívateľ nechce zverejniť meno

Prišla mi dnes ponuka, aby som sa zúčastnil Petície. Včera mi prišla ponuka, aby som investoval do komodít. Predvčerom do akcií alebo novej platformy, možno je to nové meno pre finančnú pyramídu.

  • 27. nov 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 772x
  • 0
Dve hodiny na Mesiaci a prvýkrát vidieť more, aj pokoja.

Miroslav Ferkl

Politika Dve hodiny na Mesiaci a prvýkrát vidieť more, aj pokoja.

Je to už 50 rokov, čo som bol prvýkrát pri mori. Prichádzajúc k pobrežiu Čierneho mora v Rumunsku, som túžobne hľadal na horizonte, očakávanú čistú modrú čiaru so slanou príchuťou. Že uvidím aj iné more pokoja, som netušil.

  • 16. júl 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 357x
  • 9
Európa, voľby 2019 alebo zmätky.

Miroslav Ferkl

Politika Európa, voľby 2019 alebo zmätky.

Kúsok zeme na okraji veľkej zemskej kryhy, volajú Európa. Už to nie je ani Malá Ázia, ani tá Veľká Ázia, vzdialená, ako Čína alebo Sibír.

  • 17. máj 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 176x
  • 0
reklama
Prvý máj 2019

Miroslav Ferkl

Politika Prvý máj 2019

Idem vyprázdnenými ulicami mesta, ktoré kedysi ovešané zástavami a vlajkami, oslavovalo deň oslobodenia a tiež oslavu Sviatku práce, ktorého počiatok nastal v roku 1886 v Chicagu, či deň Sviatku gréckej jari.

  • 1. máj 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 431x
  • 2
Prezident

Miroslav Ferkl

Politika Prezident

Stav predvolebnej kampane roku 2019, za nového slušného prezidenta SR. Mimochodom aj veliteľa našej profesionálnej armády, skôr symbolickej, ako strašiacej. Vieme si vybrať, pokračovanie slušného príbehu.

  • 10. mar 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 689x
  • 2
Aká si mi krásna...

Miroslav Ferkl

Politika Aká si mi krásna...

Verte mi, keď zaznejú tóny tejto hymnickej piesne, a spieva teleso, ktoré to trénuje skoro každý týždeň, a spieva pri národných situáciách väčšieho aj menšieho významu, behá mi mráz po chrbte a tlačí sa slza do oka.

  • 31. okt 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 394x
  • 6
Vďaka Kocáb!

Miroslav Ferkl

Politika Vďaka Kocáb!

Je po oslavách 50tky udalostí z roku 1968. Márne však hľadám v kalendári nejakú zmienku, že sme sa tento deň znova narodili, lebo nás nezabili.Sudorov rozhovor s Kocábom v Nku 20.8.2018, ako nás opúšťala okupačná a hrozivá

  • 24. aug 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 987x
  • 12
Multi

Miroslav Ferkl

Politika Multi

Andrej Kiska, náš prezident, má v utorok 15.5.2018 povedať, čo ďalej v politike On. Niektorí sa hneď zamýšľajú, že keby boli na jeho mieste, že keď je oným multimilionárom, už by si mohol váľať šunky niekde v Karibiku, Reagujem.

  • 14. máj 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 959x
  • 2
reklama
Straty a nálezy

Miroslav Ferkl

Straty a nálezy

Opäť som mal „šťastie“, na lavičke ležala peňaženka. To je už piaty nález za krátku dobu. Prvý, bol už tu v minulom blogu opísaný. Bola to peňaženka s peniazmi, ktorá nezaujímala tri dni majiteľku, lebo ona tam mala len drobné.

  • 14. feb 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 834x
  • 1
Už mi nezavoláš!

Miroslav Ferkl

Už mi nezavoláš!

Vždy som očakával Tvoj telefonát mamička. Boli sme dohodnutí, že keď sa zobudíš, ohlásiš sa mi. Sama si navrhla tému. Budem Ti volať, že ešte žijem.

  • 24. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 993x
  • 0
Hotel Lipa

Miroslav Ferkl

Politika Hotel Lipa

Ako sa môžu cítiť ľudia, ktorým sa zo dňa na deň zmení ich občianske postavenie, lebo Zákon tak určil, politika sa zmenila, volá sa to pokrok? Nedávno si niekto zaspomínal, čo udržovalo socializmus pri živote, seriály?

  • 24. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 610x
  • 2
Kultúra na Slovensku alebo Čapek.

Miroslav Ferkl

Politika Kultúra na Slovensku alebo Čapek.

Nedávno na konci marca, bola v Martine v SNM Múzeu kultúry Čechov na Slovensku sprístupnená výstava Život a doba spisovateľa Karla Čapka.

  • 29. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 451x
  • 0
Včera som bol na úrade.

Miroslav Ferkl

Politika Včera som bol na úrade.

Vlastne na viacerých úradoch. Z jedného mestského slovenského mi volali, že posúdili, že matka už nemusí ísť ku žiadnemu doktorovi, že im stačia formuláre a doklady, ktoré sa predložili, má nárok na penzionovanie v piatom stupni.

  • 22. jún 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 222x
  • 3
reklama
RTVS a voľba nového riaditeľa

Miroslav Ferkl

Politika RTVS a voľba nového riaditeľa

Aj keď sa do popredia dostávajú iné média a zdroje informácií a dezinformácií šírené cez internet, ktorý už má väčšina priamo u seba, je veľa odberateľov, ktorí sú zvyknutí na tradičné verejnoprávne rádio a televíziu Slovenska.

  • 31. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 560x
  • 0
60 dní diamantovej manželky

Miroslav Ferkl

Politika 60 dní diamantovej manželky

To je čas na vybavenie vdovského dôchodku. Zomrie Vám životný partner a musíte sa rozbehnúť do Sociálnej poisťovne s úmrtným listom, aby ste rýchlo požiadali o jeho výplatu.

  • 14. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 036x
  • 0
Na úrade sa dnes nepracuje!

Miroslav Ferkl

Politika Na úrade sa dnes nepracuje!

Hoci mi strážnik povedal, že dnes nemajú úradné hodiny, mne to pripadá, ako by sa nepracovalo, akoby tu úrad nebol pre ľudí. Na úrade máte dokonca väčšinou zamknuté WC, aby ste ho nebodaj neznečistili.

  • 27. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 022x
  • 0
Ako vyzerá smrť?!

Miroslav Ferkl

Ako vyzerá smrť?!

Prišla vo štvrtok, otec bol na ňu pripravený. Malý vzrastom, ale veľký pedant na všetko. Celý jeho život sa niesol o zodpovednosti, aby veci mali zmysel, boli na poriadku.

  • 22. jan 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 290x
  • 0
Zatvorenie školy

Miroslav Ferkl

Politika Zatvorenie školy

Blíži sa Silvester 2016, čakáme príchod nového roku a tu správa, že v Moskve zatvorili školu. Veseľme sa!

  • 30. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 825x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu