reklama

Konečne!

Teším sa, že bol potvrdený jedinečný úspech.  Vaša registrácia bola zrušená! Chce to dávku trpezlivosti a samozrejme, dostať skutočne dávku Vakcíny. Potom by to už mala byť, ako to často zažívame naša Slovenská Brnkačka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

17.Marca mi bolo dovolené vstúpiť do Čakárne a zaregistrovať sa na očkovanie proti COVID 19.

Zároveň mi priatelia doporučili využiť aj nahlásenie sa ako náhradníka do prvého zdravotníckeho zariadenia, ktoré je najbližšie.

26.Marca som vstúpil opäť do Čakárne, nakoľko bola ohlásená poruchovosť záznamov, hlavne tých prvých nedočkavcov, čo sa dočkali PINu. Obnovil som svoje dáta podľa zverejneného doporučenia.

28.Marca večer sa zaregistrovali moji kamaráti manželia, susedia v mojom veku. Vzápätí dostali termín a v utorok 30.Marca už boli obaja očkovaní, Pfeizerom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

29.Marca okolo obeda ma volali ako náhradníka, dostal som vakcínu Astru Zenecu, doktor mi vydal certifikát o očkovaní a zaniesol moje jedinečné dáta do nejakého systému. Hádam ma to o desať týždňov povolá na druhú dávku, spolieham sa. 

15.4.2021 som dostal info zo systému Čakáreň, že mi bol pridelený termín očkovania 23.4.2021-Comirnaty 1. Dostal som od kompetentných radu, zruš ho!

Okamžite som vstúpil do Čakárne, vyplnil som, overil sa, odoslal, aby som sa dozvedel, po požiadaní o zrušenie registrácie, že systém je chybný-Naši technici pracujú na odstránení.

Dnes 22.Apríla 2021 mi prišla výzva, aby som nezabudol, že zajtra mám očkovanie!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Okamžite som vstúpil do Čakárne, vyplnil som formulár, PIN, overil sa verifikačný kód, odoslal, a Konečne správna hláška. Nezaberám potrebné miesto.

Pýtam sa takto verejne, prečo ten systém neregistruje človeka, že už bol očkovaný, kam vlastne idú dáta o očkovaní?

Načo vlastne máme toľko čísiel, preukazy poistenca verejného zdravotného poistenia, ID karty s certifikátom elektronického podpisu, dátumy narodenia/rodné čísla, trvalé pobyty so súpisným číslom, orientačným číslom, parcelným číslom, adresným bodom, mobilným číslom sledovaným GPS (dovolil som aj Cokies), ochranným číslom zákona o GDPR a poradovým číslom ministra zdravotníctva? 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím, že ten dôležitý vpich vakcíny, o ktorej riadne rozhodol zodpovedný Doktor, by mal stačiť, aby ma konečne riadne evidoval tento štát, bezchybne a vedel o mne, že ešte žijem a potrebujem druhú dávku už bez čakania. 

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  272
  •  | 
  • Páči sa:  1 371x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu