reklama

Astra Seneca

Dnes je Miroslava, mám to ako darček. Očkovali ma vakcínou značky Astra Zeneca, v čakárni som sa nedočkal, zavolali ma ako náhradníka, v podstate správne, som stále v prvej línii, teda posielajú ma tam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Už som mal aj prvého pacienta s COVID19, moju Ivku. Mne vychádzali všetky testy PCR a Ag negatívne. 

Nuž a teraz som to dostal. Pichla ma profesionálne sestrička. Minuloročné bodnutie naštvane lietajúcim hmyzom zvaným osa, bolelo viac. Toto som ani necítil.

Ráno po prečítaní správy, že už je na výber viac vakcín, som sa potešil. Ale po telefonáte, že majú len AstruZenecu som sa napokon uspokojil, že vôbec dostanem nejakú, veď ide o rýchlosť, kvalitu posúdi telo samo.

V čakárni som sa načakal a možno aj nedočkal.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Situácia hádok vo vysokých kruhoch sa stabilizuje. Heger mi je sympatický, má ukľudňujúci hlas. Držím mu palce, nech reštart vlády zvládne.

Do leta by to mohlo byť už celkom dobré.

Zatváranie nikomu nepomáha. Depresie sa ľahko dostanú a ťažko vyvetrajú. Telo znesie veľa, ale trápi ho dnes už málokto.

Civilizácia nás ochudobňuje o každodennú tvrdú životnú realitu bitky o život.

Zeneca názov som premenoval na Senecu podvedome. Ten veru zažil bitku o život. V Ríme často riešili situácie vražedne, stačilo byť ohovorený, za čias Caligulu to netrvalo dlho.

Takže znášam to stoicky a rád pripomínam filozofa, mysliteľa, básnika, politika Luciusa Annaeusa Senecu, ktorý si na nátlak politika cisára Nera musel podrezať žily vo veku 69 rokov, avšak zanechal nám múdrosť, ktorá je aktuálna aj pre súčasné dni.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Otázka je, či múdry človek znesie urážky a neobracia sa k hnevu ako riešeniu?

Odpoveďou je, že nie je dôležité byť či nebyť niečím alebo niekým urazený, ale byť, či nebyť poškodený.

Verím lekárom, že nikoho nepoškodia a nikto sa nebude cítiť urazený, keď opustí v mene lepšieho priebehu zvrátenia pandémie, aj svoju obľúbenú stoličku.

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1 446x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu