reklama

Národný cintorín

je fakt len jeden, ale národovcov je tu zatiaľ dosť a nie všetci budú v Martine pochovaní. Niekto si žiada aj rozptýliť, ak ho mal za života málo. Teda rozptyľovania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mňa napríklad rozptyľuje každé vyhlásenie vlády, pretože ani tie čísla už nie sú pravdivé. Po desiaty krát sa pokúšam vyplniť dotazník na očkovanie. Našťastie už ma nerozptyľuje nič, nemusím nič vypĺňať. Kapacity sú vyťažené! Možno onedlho budem aj ja na cintoríne, už nebudem potrebovať žiadny dotazník, lieky došli bez ohľadu na národnosť.

Neviem, či ma má potešiť fakt, že dnes odstupuje minister zdravotníctva, ale pokrok tu je, už ma dotazník od dnes nezdržuje, už mi nič neponúka, ani povinné vyšetrenie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Len nosiť rúško na druhú, respirátor čo ma dusí.

Národný cintorín bol predlohou skvelej divadelnej hry, ktorou sme opoznali pár národných hrdinov, čo si dokázali otvoriť svoju dušu, aby sme ju poznali. Herci boli skvelí. Už mi chýbajú!

Je tu téma, či potrebujeme ďalší národný cintorín?

Ide o peniaze, ide o údržbu. Dnes potrebujeme hlavne udržať úroveň a zdravie.

Ako vyzerá hrob, tak vyzerá rodina aj štát, ktorej je rodina základnou jednotkou.

Starajme sa o rodiny, nezabúdajme na predkov, vďaka ktorým sme tu a máme svoju kultúru!

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  273
  •  | 
  • Páči sa:  1 428x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu