reklama

Ešte sa chcem nadýchnuť.

Nemôcť lapiť dych, je hrozné pre každého. Každý to už zrejme zažil, ak prišiel nečakaný úder. Dnes dvojnásobok úmrtia na COVID19.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

To mi dnes „vyrazilo“ dych určite. Čo sa to deje?! Máme konečne tie správne čísla, či čo? Veď donedávna a dokonca včera v seriáli Pumpa, matematik Kollár opäť zopakoval poznatok, metadáta nie sú spoľahlivé. Potom akosi chytro ušiel z bojového poľa a obrazovky.

Pozerám, Tatry zaplavené blavákmi. Sú jarné prázdniny. Doslova sa čudujem, ale školy fungujú aj keď z domu, nárok tu je. Pandémia, nepandémia. Prázdniny, to je o cestovaní za zážitkami, šantení. Vôňa lesa, či iskrivý sneh v podobe jarného firnu, kvapkajúce cencúle z drevených striech rázovitých chalúp.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Epidémie nám nič nehovoria. Z jarného prísneho stavu, ustráchaného stavu, kedy človek sledoval každú kvapku novej informácie o neznámej chorobe, je tu benevolentné opustenie všetkých pravidiel. Veď už očkujeme. 

Málokto si všimol, že vojaci nastúpili do nemocníc a vystriedali unavený personál.

Pred mesiacom, keď som rodine v Čechách ohlásil, že máme doma pozitívneho pacienta, smiali sa mi že som už jediný, čo to ešte nedostal. Že to určite dostanem. Príznaky boli, ale keď mi vyšli na 2x negatívne výsledky PCR testov, sám verím že to bolo len psychosomatickým stavom pri riadnom pacientovi vo vedľajšej izbe, ktorý prekonával obojstranný zápal pľúc s výskytom červených zdurenín po tele.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hlásia kalamitu. Mutácia je vraj horšia, nákazlivejšia a smrteľnejšia. Je ich už vraj cez päťdesiat. Dostávajú mená ako britská, juhoafrická, česká...stráca sa mi čínska prvotná varianta. Tam akosi nemajú žiadne obete, vraj vďaka čipom, čo dávajú na dvere pozitívnym, aby nevyšli vôbec z bytu.

Som však z toho zmätený.

Cítim narastajúci nervózny tlak davu, ktorý reaguje negatívne na každé „chybné“ vyjadrenie a vykrikuje, že to je už čistý fašizmus.

Oponujem, že to už dnes je čisto vojenská operácia s krycím menom „Nákaza“. Inak sa kalamita s epidémiou, nedá zvládnuť. Je mimoriadna situácia a musíme sa podriadiť rozkazu. Potrebujeme veliteľa a logistiku, aby sme neumreli hladom a smädom. A očkujme o dušu, ako v Izraeli, máme na to!

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  272
  •  | 
  • Páči sa:  1 371x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu