reklama

Pumpa nie je žiadna žumpa!

Zhodnúť sa dnes v rodine na sledovaní v televízii jedného programu, jednej relácie, filmu či seriály, je veľmi vzácne. Hoci seriál „Pumpa“, je tu už od septembra 2020, začal som to pozerať až včera.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Bol totiž jedinečný dátum 21 deň, 21 rok 21 storočia. Akoby nám to veštica skutočne vyveštila, nielen to zahrala. Je to doslova vyveštené tretie oko, ktoré tak naliehavo potrebujeme každý deň.

RTVS pustila, podľa mňa jedinečný formát, dokonca potrebný pre túto dobu.

Zaujalo ma to, že vzbudil pozornosť, možno u niekoho negatívnu, pozerám že sa množia sťažnosti. Avšak aj pozitívnu, napríklad u mňa.

Negatívna môže byť, ak si niekto myslí, že sa tam má herec správať uhľadený, školený, scenzurovaný, normatívne a ideologicky naformátovaný, dokonca hádam do budúcna, aby šíril jednu genetickú tvár.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To sme tu už predsa mali a dokonca to tu stále máme a niekto si to stále nechce pripustiť, že poslaním Matice Slovenskej, nie je šírenie xenofóbie ponúkaním príručky, „Ako rozoznať Žida?“

Áno, tieto relácie sú naším obrazom, našej doby, súčasnej kultúry prejavu v každej podobe, v každej vete, geste. A čo je pravdivé, je aj krásne a umelecké. Je pokračovaním kritického zrkadla, tak vášnivo potrebného v každej republike, kde má byť naša spoločná vec, vždy verejná aj verejne pranierovateľná. Ohlas je teda na mieste. Zo seriálu mám doslova pocit, že si konečne RTVS začala plniť svoju funkciu a že politik je skutočne len občan z mäsa a kostí, ktorý potrebuje jesť, piť a dokonca občas navštíviť pumpu, lebo mu došiel benzín.

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  272
  •  | 
  • Páči sa:  1 371x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu