reklama

Zatvorené do odvolania.

Vidím tento nápis na jednom zariadení, ktoré som si vysníval, že ho navštívime, po jesennej prechádzke. Tip mi poslala sesternica, že je to tam pekné, priamo pod hradom Lietava. Je zatvorené, ako píšu na dverách, až do marca 2021.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Už sa neschyľuje, už je to tu. Udalosti sa rútia a čas čakania, sa predlžuje. Áno, mám taký pocit vždy, keď sa vyhlásia „prázdniny“ a ja nemám plán. Medzinárodné slovíčko, zdomácnelo „Lockdown“. Majitelia to správne a včas odhadli, že sa zrejme vysťahovali na breh mora už v auguste. Možno chytať pravidelne vitamín D, ten nám v panelákoch chýba. Zaručené správičky, že na jeseň, to „jarné intermezzo“ opäť vypukne. Áno to slovo je z taliančiny a u nás zhudobnelo. Z poloostrova sa nešíri len vírus, ale aj dobrá muzika. Vlny, že to od mora z barov donesieme opäť, boli vysoko pravdepodobné. Skúsenosti sa nazbierali, hnusoby sa len tak nezbavíme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Rád by som veril optimistom, že sa ten vírus správa neštandardne, že sa zvyšuje rýchlosť jeho šírenia, a že sám zanikne, na rýchlu mutáciu. Tí skálopevne presvedčení tvrdia, že do Vianoc.

Množia sa nám osobné výpovede ľudí, čo zažili pri chorobe pocit „topenia“, Kňažko hlási až 11 dní. Niekto dostáva obe hnusoby, chrípku a COVID 19, naraz. Idem sa testovať, bol by som sám proti väčšine, verím. Podchvíľou má výsledok, policajná hliadka v núdzovom stave náhodne kontrolovať, ak budem chcieť ešte pracovať a presúvať sa z domu do práce.

Radia mi, že si mám zobrať aj lyžiarske okuliare. Tie by pomohli, vírus vraj ide rýchlo do tela cez sliznicu oka. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Kolaps zdravotníctva je vraj neodvratný. Solídnu starostlivosť v zanedbaných podmienkach s polovicou personálu v karanténe, nevieme poskytnúť.

Idem so psom. Vidím, ako si mladí začínajú užívať prázdniny, grupujú sa s rúškom aj bez napriek opatreniam. Stredné a vysoké školy, sú na dištančnej výuke. Mám obavu. Do ulíc vyšli tiene ponúkajúce drogy. Aj Samo Marec si to všimol.

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  272
  •  | 
  • Páči sa:  1 371x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu