reklama

Koronadenník 4

Vírus zaspal. Je unavený, nerešpektoval naliehavú výzvu, aby nevychádzal z domu. Doteraz sa nenaučil šťať a srať doma, možno do vane.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po prvom značkovaní, dostal príučku a zapamätal si, že musí potrebu vykonávať, zásadne vonku.

Mať psa, je dnes nevyhnutné. Vzťahy sú napäté a je to tvor, ktorý Vás vždy privíta. Vrtí chvostom, olízne Vás, niektorí dokážu vyskočiť až na úroveň Vášho líca. Je to skutočné boskávanie. Kto by odolal francúzáku, je to sen všetkých milencov. Že sa to opakuje. Ideálne, keď Vás vidí sused alebo susedka. Je to neskutočná závisť, najmä keď ide o ranné lúčenie. Ranný opar, vychádzajúce slnko a pohľad do protisvetla. To potom fantázii, nie je koniec. Až zavzlykáte, že nie ste účastníkom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Strach a stres nás sprevádza na každom kroku. Onáhubkovaní, sú vždy loajální. Bombardujú nás čísla obetí Coronavírusu, jednostranne šialené, už nemá nikto inú chorobu. Nikto sa nezaoberá, že čísla sú podozrivo nízke a že 50% nakazených, nemá žiadne symptómy COVID-19. Hlavne, že svet sa zastavil, sú to správne opatrenia a vlády, majú alibi. Mám pocit, že smrtnosť sa zastavila. Osvietené vlády a opatrenia, nás dovedú k storočnici. To bude po "Corone" priemer dožitia a výsledok hygienických opatrení. 
Môj sused, bude žiť ešte dlhšie, vysáva a dezinfikuje každý deň a dnes už celý deň. Spotreba dezinfekčných prostriedkov rastie a potrebujú brigádnikov. Hlásim sa, a skutočne ma berú. Potrebujú každú ruku. Strieka sa všade. Neviem, čo tam miešajú, aké to má dnes zloženie, ale vysvetľujem si to, že krčma je zavretá, tak sa alkohol míňa na chodník a námestia bez ľudí, repatriačné izby po skončení zákonnej karantény, preliezky bez detí, stanice bez ľudí, taxíky s jedným pasažierom, vlaky a autobusy, ktoré podľa nariadenia jazdia nevyťažené, ale predsa obmedzené. Niekto nejazdí vôbec, zakázali pracovať, neposkytovať služby, lebo nákaza sa šíri. Máme vykázať, že nám poklesla tržba o 40%. Myslím, že keby napísali o 100%, vôbec by sa nemýlili. Ten milodar, čo dáva "vykradnutý štát", moc ľuďom nepomôže, možno ich okradne o čas, ktorý strávia pri formalitách a očakávaniach.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vôbec ma neláka ísť von. Nastala doba kamenná. Nemá kto a kde pohostiť. Reštaurácie, krčmy, bary, herne...zatvorené do odvolania. Nemá Vás kto ostrihať, oholiť už dávno, už sme odholení všetci. To bola tá minulá pandémia HIV, čo sme prestali verejne používať slávne žiletky. Už len doma sa môžeme náhodne porezať a nakaziť.

Moju civilačnú spomienku, zachraňuje firma Mc Donald. Tí vedeli, o čom je moderný svet a pripravili sa na to! Majú Mc Drive. Dal som si Double hamburger, ale zabudli mi dať omáčku, ktorá bola v cene. Kvalita služby, aj tam klesla. Kam klesneme po Veľkej noci, ak nám nedovolia venčiť psov, si neviem predstaviť, asi rezignujem, ale môj Jack sa prehryzie! 

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  276
  •  | 
  • Páči sa:  1 492x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu