reklama

Koronadenník 1

Mal by som to písať už mesiac, čo som písal o Obyčajnej chrípke a karanténa stále trvá. Obyčajná ani iná chrípka sa stále nedostavila, len občas kýchnem z oblaku prachu, čo pri ceste, makači turbovrtulou rozfukujú zimný prach.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Kto toto dovolil, keď ľuďom slzia oči, už aj z prírodného peľu?!

Testy pribúdajú, sem tam niekto umrie, ale v určitých krajinách, je stále panika z počtu mŕtvych. Správy nám nehovoria, načo presne tí ľudia umreli, len sa zatvoria rakvy a už nikomu sa nič neukazuje. Tomuto máme veriť, že nás kosí COVID19?

Nákup od 9-12 trvá trom dôchodcom nekonečne dlho, pred obchodom stepuje zo tridsať mladších, hladných, smädných a nahnevaných zákazníkov.

Neviem si otvoriť igelitový sáčok, s rúškom sa nedá fúkať ani nasliniť prst, určite je na ňom práve teraz, ten sviňa vírus.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ficovi končí ochrana, mal ju neskutočne dlho, ale zariadili to, že sme mali vlastne dvoch premiérov v jednom štáte. Teraz si vystačíme s jedným, no dnes som si povedal, že už ho nebudem počúvať, už je pričasto na obrazovke sám a urečnený. Nič nové nám neprináša, stále sme obmedzení, vo všetkom, ak sa vraj disciplinovane podriadime, tým nezmyslom, čo nám sťažujú dýchanie a niekomu pomáhajú ventilovať svoje vírusy.

Ruky mám, už stabilne červené, ako často ich dezinfikujem.

Tatra okolo sveta, skončila v Turecku na uzavretých hraniciach s Gruzínskom. Veľa plánov, tohto roku, sa bude musieť zmeniť. Letecká doprava, skoro ustala. Niektoré spoločnosti, majú úplne uzemnené lietadlá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Cibulkové zoznamy hlásia, že svetová vojna sa už začala. Zatiaľ, kým to k nám príde, som však posadil dva nové stromy, zimné jablko a hrušku ázijskú, miesto jednej jablone, čo mi nadobro vyschla, asi jej korene, niekomu zachutili. Posadil som ešte dva nové rododendrony, majú krásne kvety, alpské ruže alebo národný kvet Nepálu. Staršie stromy, potrebovali orezať, aby boli plody väčšie a konáre pevnejšie. Dulu som zaštepil na hrušku, osvedčila sa, sú to veľmi chutné hrušky a výborné sú sušené v zime. Neviem sa ich dojesť, tak chutia.

Ešte že zahradníctva otvorili, bol to dobrý nápad, v záhrade sa ľahšie znáša, táto čudná karanténa.

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1 439x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu