reklama

Fico podáva ruku Mazurekovi.

Reakcia Fica na Mazurekovo odsúdenie, že si to vraj myslí celý národ, ked to povedal Mazurek. Nedávno sa sprísnili zákony. Fico bol nedávno, ako predseda vlády na čele, boja proti extrémizmu. Súd rozhodol a zdôvodnil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

A už sú tu slová negujúce, tento právny stav, negujúce Zákon, že ide o politický proces. Prečo?

Neviem, čo si myslí celý národ, keď veľká časť národa a národností vôbec nemyslí. Za komunistov ste to videli a počuli na schôdzach, kde nás s nátlakom hnali, mladších, mladých, či zakrytých odbormi. Veľká väčšina, „spala s otvorenými očami“, málokto sa ozval. Na schôdzach komunistov sa vraj preberal nedostatok toaletného papiera, zdroj, kamarát s červeným preukazom, ja som u nich nebol, ale v obchodoch ho fakt nebolo. Dnes je tu masová sugescia, krajina je plochá a myslenie plytké. Na Mesiaci sme neboli, ale zážitky posledného muža na Mesiaci, sme počuli, bol to človek so slovenskými koreňmi, kozmonaut Cernan. Boli hodnoverné. Čo povie Fico s Mazurekom, to znie nehodnoverne, ale sugestívne. Máme tu Rómov, čo absolvujú vysoké školy, pracujú, stavajú si domy a hádam sa naučia, aj tie autá šoférovať v Nacinej Vsi, kde nedávno boli škaredé nehody. Môj sused Róm si aj dom opravil, má nový plot, strechu. To si Fico nevšimol, škoda!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Istého času som si myslel, že to speje k horšiemu. Ale zistil som, že pôvodcom je „biely“. Vyvolal situáciu, ku ktorej sa menej mysliaci Rómovia pridali. Biely „Gadžo“ vytvoril podmienky na nezákonnosť. Tomu sa nemožno čudovať, že dav sa pridá, bez rozdielu farby pleti, verte mi, videl som to na vlastné oči a videl to kedysi, aj Tom Nicholson, autor príspevku, „Etnické problémy, nemajú mediátora“. Isté je, že svojím príspevkom pohol situáciu a podmienky na život sa zlepšili. Môžem konštatovať, po niekoľkých rokoch, že sa aj zlepšujú.

V týchto dňoch zomrela mladá režisérka a scenáristka, Mária Rumanová, autorka diela „Hotel Úsvit“. Videl som to dielko, v noci v utorok, na druhom programe STV. Bol som kedysi krátko, na tých miestach v Čiernej nad Tisou, písal som o tom blog. Film hovorí jasnou rečou, kde sú problémy a čo sa dá riešiť. Len si to treba všímať. Možnosti a financie sú. Sú tu európske podpory, ale za súčasnej situácie, keď pri vláde sú ľudia, čo pýtajú dopredu podiel, bez záruky, že projekt prejde, je to skoro nemožné. Okolo eurofondov, sú čudné praktiky, ktoré často končia nezmyselnými závermi, ktoré hraničia s definíciou pomsty.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak Fico vie, ako myslí celý národ, ja hovorím, že nevie. On však dobre vie, že prečo si s fašistom "podal" ruku a využíva jeho podporu. Zdroj Kočner.

My to dobre vieme, o čo ide politrukovi a hulvátom, ktorí si myslia, že fašizmus sa rovná extrémny liberalizmus. Nedarí sa mu. Krčovité obedy zadarmo s Richterom, totálne nezvládli. Je z toho chaos. Nič v tomto štáte, nie je zadarmo. 2/3 daňové zaťaženie je príliš. Táto malinká krajinka, by už nemala dovoliť, aby aparátčici s vlastnou hlavou, vykrádali penzijné fondy, pod akoukoľvek zámienkou. Informovanosť je základný predpoklad rozkladu strachu. Bráňme si republiku, vec verejnú.

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  272
  •  | 
  • Páči sa:  1 371x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu