reklama

Vážený Občan!

(MV SR) Vazeny obcan, Vas obciansky preukaz (...cislo) si mozete prevziat pocas strankovych hodin. Tento odkaz ako SMS som dostal ani nie týždeň, po zadaní požiadavky na elektronicky občiansky preukaz. Zaručený podpis v modernej dobe určite potrebujete. Obvyklá komunikácia nestačí, úrad Vás vyzve na opätovné podanie, ak ste problém podali len cez mail bez záruky, že ide skutočne o Vás. Ak to využijete hneď, skráti to čas potrebný venovať úradom a máte čas na iné pohodičky života, napríklad spravodlivý spánok, ak inak neviete žiť. Pre zdravie je to však potrebné!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo myslíte, ako som dopadol? Teším sa na zaručený podpis, idem v riadnom pracovnom čase od 8 do 15hod., myslím si, že stránkové hodiny sú od pondelka do piatka, obvykle pre občana, úradník pracuje a ak nemôže, musí mať zastúpenie. Kedysi som pracoval na vrtnej súprave a tá sa musela vrtieť aj v čase dovolenky. Jednoducho som bol nasadený ako brigádnik a šlo to.

Prišiel som do Budovy, presklené dvere, ktoré sa Vám otvoria bez použitia rúk, jednoducho Vás vidia! za nimi však podozrivé ticho a všetky vybavovacie okienka v utorok 1.4. 2014 o 13hod. zatvorené nepreniknuteľnými žalúziami. Predsa však počujem hovor dvoch pracovníčok. Bol som upozornený, že sa tam skutočne pracuje. I keď hovor sa týkal súkromia. Pre istotu som hovor nepočúval a prerušil som ho otázkou, keď ja ich počujem hádam počujú aj oni mňa! Pracujete!? Áno sme tu, ale len pre tých čo si priplatia, vybavujeme len tých, čo chcú doklady do dvoch dní. Uhm, zrozpačiteľ som, však je to viac ako dva dni a ja som dostal oznam, že sa mám dostaviť počas stránkových hodín. Nuž ale mi tu teraz nemáme stránkové dni pre Vás obyčajných občanov!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kedysi pred rokom 2000, som sa nad týmto pozastavil a dal som občiansky návrh, aby sa zrušili stránkové dni! Skutočne sa jeden politik odhodlal a zrušil to. Netrvalo ani dva mesiace a všetko bolo po starom, okresné úrady si vymohli výnimku a zrušili Politika, akokoľvek bol exekučne vysoko, hoci aj predseda vlády. Národ je to dnes úradnícky a plán mať dva alebo aj tri dni do týždňa otvorené len pre privilegovaných, hoci s príplatkom je snáď už anachronizmus. Šlachta sa predsa zrušila, tituly sa nenosia, ale úradnícka šľachta pretrváva, pretrváva takou silou, že ani súboj ideológií ich neporazí. To sú tie Istoty!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Máte istotu, že Vám pošlú minimálne zmätočný odkaz, správu. Vrátite sa domov, oželiete dovolenku, ktorú ste si na vybavovanie vybrali a myslíte, že tu už nikto nemyslí. Máte predstavu, čo bude, až na úradoch nebude treba žiadnu živú silu, keď úrad bude Automat. Vložíte kartu, na dotykovom displeji z pohodlia domova alebo na Vašej dovolenke pri mori, odbavíte úrad, voľbu Prezidenta, Strany alebo aj priamo Prokurátora, hoci aj o polnoci, so svojím zaručeným elektronickým podpisom.

O niekoľko hodín však čakajte volanie, Tu Robot Oskar, som zvedavý, ako ste bol spokojný s mojimi službami, ak nadmieru spokojný zvoľ jednotku, ak menej zvoľ dvojku, ak sa máš len dobre zvoľ trojku, ak sa máš dostatočne rád ako občan, zvoľ štvorku, možno prejdeš, ak chceš byť v Rusku, mať slnečno aj o polnoci, zvoľ päťku!

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  273
  •  | 
  • Páči sa:  1 428x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu