reklama

Pomáhať a chrániť alebo pomôž si sám aj pánboh Ti pomôže!

Nočná mora pokračuje. Sobota 8. Februára 2014, 16 hodín 47 minút prišli znova. Mne sa zdalo, že sa mi sníva, že to nemôže byť pravda, ani týždeň nepočkali. Vlamači použili rovnakú trasu, opätovne rozstrihali opravený dvojitý plot, začali od skladu, kde si „zabudli zobrať štyri bicykle“ rozparcelovali pancierové dvere s kompletnými závesmi aj zárubňou, zničili signalizáciu, ale tá bola tentoraz blesková a zdvihla desiatky ľudí, civilov aj jedného policajta zo 158ky. Rozpútali pohoršenie občanov na ulici, ale nikto nikoho nevidel. Policajt sa posťažoval, som sám na 29 obcí. Rozhodol sa, že tentoraz to bude len priestupok a porúčal sa, lebo bicykle tam ostali. Mne doporučil vyhľadať najbližšiu policajnú stanicu, nakoľko som v tej dobe, bol 200km vzdialený. Priatelia zabezpečili, čo mohli a ja som naklusal na Políciu SR, oznámiť čo sa stalo, podľa opisu Policajta a môjho bezpečnostného technika na mieste.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Nočná mora pokračuje. Sobota 8. Februára 2014, 16 hodín 47 minút prišli znova. Mne sa zdalo, že sa mi sníva, že to nemôže byť pravda, ani týždeň nepočkali. Vlamači použili rovnakú trasu, opätovne rozstrihali opravený dvojitý plot, začali od skladu, kde si „zabudli zobrať štyri bicykle“ rozparcelovali pancierové dvere s kompletnými závesmi aj zárubňou, zničili signalizáciu, ale tá bola tentoraz blesková a zdvihla desiatky ľudí, civilov aj jedného policajta zo 158ky. Rozpútali pohoršenie občanov na ulici, ale nikto nikoho nevidel. Policajt sa posťažoval, som sám na 29 obcí. Rozhodol sa, že tentoraz to bude len priestupok a porúčal sa, lebo bicykle tam ostali. Mne doporučil vyhľadať najbližšiu policajnú stanicu, nakoľko som v tej dobe, bol 200km vzdialený. Priatelia zabezpečili, čo mohli a ja som naklusal na Políciu SR, oznámiť čo sa stalo, podľa opisu Policajta a môjho bezpečnostného technika na mieste.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vzhľadom na ťažkú komunikáciu (vysvetlil som len pokyn policajta zasahujúceho na mieste), ohľadom právnej kvalifikácie, mi policajt prestával čoraz viac rozumieť a musel zavolať na obvod, pod ktorý vec patrí. Vzápätí bol doslova zúfalý, že si ani policajti nedokážu rozumieť. To som chápal. Rozumejú len sadzobníku pokút, ktorý je vraj len pre nich, ako mi nedávno pri zmeraní rýchlosti vysvetľoval jeden z nich. Mimochodom, dnes ma merali minimálne 3x, možno aj viackrát, ale nemusia zastavovať, veď sme všetci objektívne zodpovední za svoje správanie a svoje veci. Veci a objekty si musíme strážiť. Po prvom pondelkovom vlámaní, som dostal doporučenie od istej osoby, že sa o mňa „chlapci“ postarajú za 100 Euro mesačne. Možno ma takto na tú núdzu, ktorá minimálnymi počtami ochrancov chráni naše zdravie (áno skoro ma v sobotu pri tom alarme porazilo, tlaky sa mi dvíhali a veru musel som sa riadne krotiť...) pripravujú, aby si svoj „obchod“ dokonale vychutnali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Celý týždeň som zanedbával vlastnú prácu, musel som si zobrať voľno, investovať do opráv, čas strávený výsluchmi, likvidovaním škôd s poisťovňami...koľko toho ešte bude? Dokedy? Čo mám robiť, aby som tomuto stavu zabránil? Mám sedieť a striehnúť sám zo zbraňou v ruke a zatýkať zloduchov alebo mám platiť súkromnú armádu, ktorá sa mi ponúka, bez istoty výsledku, bez zmluvy a teda bez záruky, že sa vôbec niečo bude diať v prospech zvýšenej ochrany? Páchateľ sa vracia na miesto činu, všetci o tom vedeli a nepohli prstom, nechali nech sa trápim, všetci toho majú moc....kam to smeruje, prečo sa nám tu sľubované istoty a sprofanovaný názov vyškiera každý deň do očí a situácia je každým dňom horšia. Komu toto vyhovuje? Veď je to voda na mlyn extrémizmu!

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  273
  •  | 
  • Páči sa:  1 428x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu