reklama

Volaj Starostu!

Nedeľná prechádzka okolo našej chalúpky v Krivej na Orave skončila starosťami, čo so smetiskom, ktoré nie a nie skončiť, pri rieke Orave je navozeného "bordelu" od stavebného až po nákladné autá, ako spomínajú susedia pamätníci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Moja pobúrená, Volaj Políciu! Láska, vieš ako to bolo, keď som volal Políciu, v jednom z prvých Blogov som to tu aj popísal, skončilo to potrestaním Policajta a mňa Obvodný úrad šikanoval z jedného stretnutia na druhé, raz som bol aj vypovedať na Polícii, potom stretnutie na Obecnom úrade, na Obvodnom úrade a tak do kolečka! Smeti boli na úkor Obce nakoniec odpratané po dvoch rokoch aj to strojom, ktorý to "lizol" po povrchu.

Starostu Volať? Veď je nedeľa, chodí pravidelne na bohoslužby, je ešte predpoludním, ideme mu kaziť Nedeľu? Volaj!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak som ho volal, sused ho videl vátiť sa už z kostola, tak hádam, nebude namietať, že s ním telefonicky prehovorím...

Počujem štrnganie nedeľného príbora, aj mi to dá najavo, že je nedeľa, ospravedlňujem sa, že ho vyrušujem, ale práve sme prišli na dosť smaradľavý odpad, charakteru, akoby zo starej garáže presiaknuté olejmi a dehtom, zmiešané zo starými betónovými rúrami a zvyškami vybúraných betónových podláh, je to už desiata fúra pri brode cez rieku a popri "pešej zóne" obce, novej asfaltovej ceste ku kaplnke, zasvätenej panne Márii Fatimskej, ktorú dala obec postaviť na pamiatku, že sa obci vyhol front v druhej svetovej vojne, ustupujúca nemecká armáda vyhodila do povetria most cez rieku, do dnes trčia osamotené pilóny (babky, ako ich miestni volajú) a čakajú, že niekto postaví aspoň lávku pre cyklistov, aby si mohli zokruhovať cestu okolo rieky, ktorá tu je zachovaná a doslova panenská, až na tie Odpady!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Obec má určené miesto na stavebné odpady, ale stále sa nájdu ľudia, čo to vyvezú k rieke, vedľa cesty, načo by sa namáhali o kilometer ďalej do starého lomu, ktorý je na to určený, veď to musia ísť pre kľúče a zaplatiť poplatok Obci. Neviem presnú motiváciu, čo ľudí ešte dnes vedie k tomu, aby vytvárali tz. čierne skládky, veď ich predsa domáci musia vidieť, niekto to na nich povie a budú mať hanbu. Starosta nakoniec situáciu vysvetlil, že majú dokonca aj bližšie skládku, za kultúrnym domom. Paradoxom je, že táto vznikla priamo pri tabuľke "zákaz sypania smetí", akoby niekomu naschváľ. Možno práve mne, nám, všetkým, čo mu "dotyčnému", nie sme po chuti!?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Volaj Starostu! Pomôže to?! Nepomôže, starosta ma hneď upravil, to nie je moja Starosť! To už nie je intravilán, to je extravilán a tam zodpovedajú vlastníci! No a kto je tam vlastník, keď ešte ani ROEP nie je zapísaný, to mám osloviť tých 500ľudí, čo je zapísaných na tých nezapísaných Dedičstvách od roku 1960, kedy sa prestali zapisovať, lebo to aj tak bude všetkých? Je to hrôza, štvrťstoročie po "nežnej" a problém z neporiadnymi, neprispôsobivými, nezodpovednými, priam škodiacimi ľuďmi, je stále nevyriešený!

Starosta mi hovorí, idem abdikovať, je to na Infarkt! Pamätníci si spomínajú, rieka plná rýb, hovorili jej "ministerská", povolenie získali len významní ľudia, lekári, herci...v malej drevenici "Cigaňovni" sa stretávali Jožko Króner, Július Vašek, Jaromír Hanzlík, Jana Brejchová...na týchto spomínali v krivskej krčme. Asi im dám vyhotoviť pamätnú tabuľu, lebo toto boli a sú určite "obľúbení" ľudia a predsa obľúbeným, by sa nemali sypať smeti k tabuli, keď už tá Zákazová je nanič!

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1 446x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu