reklama

Meranie plynu a spoľahlivosť dodávateľov-druhý diel

Spoľahnite sa, že nakoniec Vás odpoja a nebude Vám Plyn dodávať nikto, aj keď máte zaplatené. To sa stalo dnes. Je spoľahlivých mínus 10 až dvadsať stupňov a spoľahlivý dodávateľ SPP distribúcia Vám zaručí, že z Vás bude do rána malá kocka ľadu. Na to sú odborníci...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

V lete som sa pokúsil opísať problém Merania Plynu a žiadal som a hľadal som vysvetlenie anomálie u Odborníkov, teda priamo u dodávateľov a to riadne podľa Obchodných podmienok. Nikto sa neozval, nikto tomu neverí, veď ani ja som tomu neveril a nepomôžu mi ani Vlastné oči!

Jeden človek sa našiel, potvrdil mi, čo som tušil, že diera bola na výstupe Plynomera, prasklo tesnenie, ktoré je na to konštruované a tak zvýšený tlak cez porušený regulátor umožnil meranie nespotrebovaného plynu točením aj v Plynomeri.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes mám tretí plynomer, druhý sa zasekol do roka po výmene, bol certifikovaný a mali by sme mu veriť aj keď stojí, SPP distribúcia sa ponáhľal, aby sa zas točil, keď sa točí je všetko v poriadku. Zálohové platby si vyberá sám a napriek povolenému inkasu si ich u mňa nevybral, do dnes netuším Prečo, hoci na účte boli stále dostatočné prostriedky!? Zaplatil som 3x viac ako mám spotrebu, zaplatil som 10x viac ako mám spotrebu a tak dnes mi jednostranne vypovedali Zmluvu. Spoľahlivo!

Teraz neviem, či sa dohodli všetci Dodávatelia plynu, ale ked by som od dnes chcel pokračovať v spotrebe cez iného Dodávateľa, nedá sa, vyplnil som online tlačivo a vypisovalo mi to neustále, musí sa odber ukončiť ku poslednému dňu kvartála, aby sme Vás mohli prehlásiť. Ale ked som to vyplnil, či už k poslednému dňu ani k prvému, nič neplatilo na tomto jedinom Odbernom Mieste, hoci času som im dával a majú do konca tých klasických 15 dní na svoju administratívu. Myslíte, že je to úmysel?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vyzerá to, že nemusíte čakať do 20.12.2012, odpojíme Vás skôr...ale predtým nám zaplatte, lebo potrebujeme Vaše bezúročné pôžičky, Vaši Plynári!

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  276
  •  | 
  • Páči sa:  1 472x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu