reklama

Zvery žijú v "Pentagone" a tam krv netečie...

Myslíte, že tu ešte žijú nejaké "zvery"? Mám ten pocit, že to je obytný blok na Stavbárskej ulici v Bratislave Vrakuni.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Prečo sú to zvery? Zvery predsa žijú v ZOO, vodíme tam deti, aby ich poznali...Ale čo keď sa z Vás stanú zvery, dokonca štvané zvery, pod dohľadom policajného prezidenta (Za mnou šiel policajt v uniforme, zrejme doručiť nejakú písomnosť, ani sa do domu nedostal...). Neverím, že ten dom známy a vyhlásený drogovými dealermi za "pupok Bratislavy" nie je pod drobnohľadom, a predsa tam máte strach, do domu Vás pustia snáď dobrý ľudia, otvoria Vám magnetický zámok do domu, do výťahu, na podlažie, otvoria Vám mrežu na schodisko, do chodby k bytom alebo je tá mreža vylomená netrpezlivým dealerom alebo odberateľom...ste oblečený slušne, vo vypratých veciach, čistý a ocitnete sa hoci len na schodisku medzi stenami popísanými hroznými pesimistickými výrazmi, di výťahu nemôžete je vypálený, okná sú porozbíjané, ste ako vo "väznici", áno tomto dome ste vo väznici medzi samými mrežami a Vás si môžu dať ako predjedlo, ste obeť slušných ľudí, ktorý si chcú chrániť svoju identitu, svoju slušnosť, dali postaviť zábrany, magnetické kódové zámky, ale nedomysliac ostatné, ostatní sú v nevýhode, lebo hľadajúc občana tejto republiky z hocijakých úradných alebo osobných dôvodov ste tam vystavení na milosť alebo nemilosť situácie, kulisy sú dokonalé. steny sú pomaľované slovami, ktoré toto plátno neznesie....ste v očakávaní, príde útok z dola alebo z hora...nájdete pomoc, klopal som na desať bytov, kde určite niekto bol...nikto neotvoril, mohli ma rezať priamo na prahu ich bytu pre päť Euro...poviem Vám, že New York City sa mi nezdal tak nebezpečný, ako Bratislava v tomo dome!

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu