reklama

Ukradnutie auta, vyžiadaný poplatok!

Ukončil som to, už to trvalo príliš dlho. Odťah nemusí byť vždy v poriadku, ale kým to oficiality zistia alebo uznajú, že bolo nakoniec ukradnuté, už ste postihnutý. Máte to na účte pán X, ale zapamätajte si, to auto bolo ukradnuté s pomocou Vašich Policajtov a toto je ich dedičstvo. 2x za môj život šoféra som vystúpil z auta, aby som si dal dobrý pozor, či neprekračujem Zákon, zaparkoval som podľa tabúľ dopravného značenia a vzdialenosť 20m, ktorú som mal dodržať, som odkrokoval.. toto bol jeden z tých dvoch prípadov za 40 rokov. Spočítajme spolu, koľko popísaného papiera, prvej sťažnosti mestskej polícii, času života všetkých zainteresovaných, súdnych pojednávaní, môjho právneho zástupcu, ktorý sa prvému rozsudku martinského sudcu nečudoval, ale veľmi sa čudoval Kraju, času poslancov, Vášho času, času súdneho exekútora, ktorý sa pol roka čudoval, čo mám platiť, keď istinu s úrokami odpúšťajú, tých telefonátov, analýz, posudzovaní, času das poisťovne, likvidácie atď., ste mohli ušetriť, keby sa na začiatku nespáchal trestný čin, doteraz nepotrestané zneužitie pravomoci verejného činiteľa. Vlastne, ktorého, som nestretol?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Justičné omyly, justičné vraždy sa u nás nemôžu stať, lebo sa nepáchajú. U nás boli všetci riadne odsúdení a potrestaní, lebo sa priznali. Kto sa nepriznal, stal sa Prezidentom alebo ním zostal. Jeden, čo sa nepriznal, vydal aspoň knihu s dodatkom, priznám všetko až po smrti. Fakt mu to vyšlo. Dnes som sa rozhodol, že si tú knihu vydanú s preklepmi a vynechaním pasáží, vraj tak to chcel autor, objednám a prečítam.

Autora oslobodili, lebo sa vlastne list nenašiel, kópia sa nepočíta. Kopca železa zvaného tank, sa ani na poslednú chvíľu nezľakol, hoci mu mieril presne do okna a možno aj do OKA. Musel to byť pevný človek. Môj strýc, ktorý sa s ním osobne poznal, ho charakterizoval presne tak, keď som čo len trochu zapochyboval v roku 1983, že jeho milovaná Strana stráca kredit. On jej veril, tak ako autor, strýc sa zmeny nedožil, umiera v roku 1987. Autor umrel v roku 2014. Dvadsaťštyri rokov mohol ešte rozmýšľať o hodnotách, o ktorých sa u nás nesmelo písať, hovoriť možno niekde u niekoho sa nesmelo ani rozmýšľať. Všetkých, ktorý súhlasili s otvorenou kritikou, udupal v mene svojho životného ideálu, ktorý ho vytiahol z biedy. Urval si aj za cenu pošliapania Zákonov, veď on mal vtedy Moc.  V úryvkoch knihy sú náznaky, o čom bude. Ja v nej chcem hľadať ľudskosť a príčinu, prečo dokázal urobiť to, čo urobil. Zvykol si na tanky, robili mu dobre, boli všade, veď sa u nás vyrábali. Chlapci sa povinne na nich učili jazdiť. To bola šupa, keď sme z nich vyliezali, mokrý, zablatený, pošťaný, ogrcaný, uzimene stuhnutý, ohučaný, v pľúcach plno sírovodíku...Do dnes má kopec z nás hrdosť, že sme to vydržali. Niekto ľutuje, že to neskúsi generácia súčasnosti, že bude mäkká, pacifistická, že sa hádam neoženia, natož by mali ísť do vojny.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Autor cítil zlobu, na všetkých, čo otočili kabát, zradu ideálov. On im zostal verný, nad krbom mu visela „Holubica Mieru“ od Picassa. Tankom sa tiež tak hovorilo, holubice mieru, hádam to aj niekde on sám tak pomenoval, možno preto mu to osobne sám Picasso venoval.

Kradnú sa veci, myšlienky aj ideály, vedia sa oceniť a predať. Hodnota ľudského života, času života, o ktorý sa oberáme v našej spoločnosti, tolerovaním neprávosti, nevšímavosťou, necitlivosťou k veciam blížneho svojho, ničí pohodu života, neprináša žiaden Pokrok vo veciach obecných. Je svetlom nádeje, keď nájdete živého verejného činiteľa, ktorý vám zmierni "trest", prizná pochybenie lebo mu stačí, že vám iba Dohovorí za mierny poplatok, dvojnásobok cenníka za sedem rokov naťahovačiek, opäť bez stretnutia.

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  276
  •  | 
  • Páči sa:  1 519x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu