reklama

Veci verejné môžeme ovplyvňovať!

Podstatná je kvalitná robota, kvalitné Dielo, kvalitne hovorím dokončené na triviálne parametre a aj s poupratovaním, s tým majú firmy na Slovensku veľký problém.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pán Galbavý autor článku nedávno o možnostiach ovplyvňovať veci verejné v rámci VUC a inak, začal s cestami. Práve som po jednej v Turci prešiel. Pred troma týždňami som oznámil nášmu starostovi jamu na ceste, lebo inak by som nevedel komu, mám hľadať komu patrí cesta, keď nikde nevidím jej označenie!? Ale našťastie je tam niekto, kto si uvedomil, že hrozí pohroma, lebo to nebola hocijaká jama ale poklesnutie celého pásu už viac ako 30cm v dôsledku havárie kanalizácie a to sa môže rapídne zhoršovať....čo je podstatné, dnes už dávajú asfalt, polovicu spojazdnili a ja som po tej diere prešiel a vhupol som opäť do jamy!!!?? Nerozumiem, že to niekto nevie dať do roviny hneď pri oprave?! A to isté ďalej, v sobotu otvárali cyklisti nové rozhľadne v Turci...dnes som išiel okolo a pozrel som si krásny výhľad a panorámu Turca, srdce mi plesalo, kým som vedľa nezbadal odhodenú plechovicu od impregnácie, poriadne veľkú, že musela pri strihaní pásky niekomu udrieť do očí, aby si ju zhotoviteľ prišiel vyzdvihnúť a nenechal ju tam ako na smetisku! Do tretice, na jar v roku 2012 začali otepľovať 4 podlažný dom vedľa nás, ako som sa pýtal "šéfa firmy", išli na to eurofondy, fakt som videl, že si dávajú záležať, ale práce dokončovali ešte v tomto roku 2013, ako sa začalo na jar otepľovať, myslel som si, že to už dokončia, veď to nie je nič zložité, ale nedokončili, máme tu prvé jesenné dni a kopy vybúraného materiálu zostávajú stále na trávniku, dosky s klincami nahor, aby ste si riadne nohu napichli, ak Vám tam zabehne psík a Vy za ním...Poviem Vám, to už nie je o tom, že chýba kontrola, to je lajdáctvo na každom rohu v tejto Krajinke. Akoby nebolo Diela a práce bez nedostatkov, porúch, bez škandálov, bez korupcie...a mám pocit, že každé odfláknuté Dielo prispieva k ďalšiemu odfláknutiu a strate hrdosti nad Krajinkou. To by si mali uvedomovať všetci, čo chcú niečo zmeniť! Stačí malý krok.

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
  • Počet článkov:  274
  •  | 
  • Páči sa:  1 447x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu