reklama

Chudobný Policajt!

Alebo koľko stojí dnes vodičský preukaz? Čo nás všetkých stojí neuvážený Politik, ktorý vyhlasuje za svoj vzor Jánošíka?!Ako môže jeden riadny Policajt v službe mať motiváciu vydierať vodičov a zakončiť svoje vystúpenie, ja som len taký chudobný Policajt! Môže, keď sú mu príkladom politici, čo sa im nič nestane, čo neustále rozširujú svoje majetky, písané na právnické osoby s jediným majiteľom alebo si to len za výhodných podmienok požičiavajú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

5000km idete po cestách Europy, viete zo správ, od postihnutých vodičov, z každodenných Krimi, ako, kto, kde platil a koľko, že ak máte rodinu, nie je vám všetko jedno, ak Vás pristihnú, zastavia a obviňujú.Dopravná polícia Slovenskej republiky je veru obávaná, nakúpila podľa zverejnených zmlúv poriadne draho rôzne prístroje na zisťovanie priestupkov. Podľa uniknutých informácii a zverejnených v tlači, dokonca si plánujú výšky pokút a odmien s tým súvisiacich. No nemajte potom chuť na Zisk, tak odsudzovaný v Marx-Leninskej praxi.Normálne je, že sa pokúšate šetriť, kupujete si overené motory s nízkou spotrebou, ak veľa jazdíte a potrebujete byť mobilný, viete akú cenu má vodičák!Pred pár dňami ma zastavila hliadka, po pár metroch, ako som zišiel z R1 od Serede smer na Sládkovičovo. Kontrola dokladov a merali sme, išiel ste na 90tke 122, bude to, pozrel na tabuľku za 120evri. Viem, že som išiel na R1 presne takou rýchlosťou, po odbočení som len zľahka pridal a kedže výjazd je dolu kopcom a na konci širokej rovinky ako Letisko je 70tka, kde je veľký predaj ovocia a zeleniny z dvora, už som len voľne prichádzal k tabuli, ked z kukurice vybehol nadšený Policajt, že má obeť. Nuž je možné, že človek pochybí, nie sme dokonalé stroje a dokonalý výrobok ma nedokonalé meranie už z výroby, ale vždy sa snažím brániť a nedokonalé prístroje, čudné motivácie "chudoby alebo akejsi závisti či nedočkavosti" ma robia obozretným a tak som žiadal, aby sa vykonalo Správne konanie (veď ma mohli merať ešte na R1, kde je dovolené 130), kde má človek viac času na skúmanie ako unavený na ceste a pod policajným stresom, ktorý vyvolal tretí Policajt, čo akože meral, vyskočiac z druhého auta, civilného Passatu, skríkol, Zobrať vodičák!Ano vypíšeme správne konanie, zoberieme vodičák, zakážeme ďalšiu jazdu! Uprostred kukuričného poľa mi nebolo všetko jedno, aby som tam stopoval, hoci dcéra čaká na auto, ktoré som jej viezol. Nechali ma fúkať, či som nepil alkohol, pýtam sa či je to nutné, áno vždy! Na displeji bola nula promile a Policajt stále opakoval, že mi zakazuje ďalšiu jazdu, hoci sme neskončili žiadne správne konanie a na "dôkaze-fotke bola machuľa s drobným nečitateľným textom". Nič nenasvedčovalo, že by traja policajti zmenili názor, že by som sa mohol brániť na Správnom konaní. Hovorím, môžem si zavolať, áno. Vytočil som 158, popísal situáciu, ako neprimerané správanie sa voči vodičovi...na druhej strane Policajt riekol, to nie je môj problém, to sú trnavčania! Zrušil som ďalší hovor, nakoľko mi nik nepomôže. Koľko stojí ten vodičák, znížite jeho cenu na 100? Dvaja v policajnom aute pokývali hlavami na súhlas, vydali bloček oproti môjmu podpisu a dali pokyn, že môžem pokračovať. Cena Dohodou aj tu platí, len keď je motiváciou záverečná veta, "veď ja som taký chudobný Policajt!", nie je to nič iné, ako Vydieranie. A to oproti prekročeniu MPR je už trestný čin!

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  276
  •  | 
  • Páči sa:  1 519x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu