reklama

Trafika

aj môj dedo dostal trafiku, bol invalid bez ľavej ruky po prvej svetovej....trafika mu trvala do roku 1949, komunisti trafiky zrušili a začali ich dávať nanovo, spoľahlivým komunistom a tak je to do dnešných čias...len sa pýtam, kedy prestane tento zmätok, keď po 21 rokoch od akéhosi prevratu nič nefunguje riadne, hoci platím riadne všetky požadované kolky, nič som riadne, za ne nedostal....a včera ma chytili traja policajti a že fúkať, ja som sa len vyhýbal jamám na ceste, aby som vôbec došiel domov riadne v celosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ktosi mi napísal, že som naivný, keď si myslím, že tu aj niečo fungovať riadne bude. Zaujímosťou na tejto Krajinke je, že veci fungujú práve tam, kde žili a škodili tejto Vlasti ľudia, ktorých bolo potrebné z Krajinky vyhnať alebo presídliť. Zostalo po nich dedičstvo usporiadaných vzťahov, ktoré sa do dnes nestihli tak zanešváriť, ako to je v niektorých oblastiach našich katastrálných území.

A vôbec, ked som spomínal kolky, za dvadsaťjedenrokov by sa tie vzťahy mohli konečne dať do takého stavu, že by Vám mohli z verejného katastra nehnuteľností dať riadny výpis Vášho vlastníctva, aby ste vedeli z popisu riadne identifikovať, kde, čo v akom tvare sa nachádza. Veríte, že to vo väčšine prípadov tak nie je! Každý výpis má zásadné chyby a je v rozpore s platnou legislatívou, doslova je obrazom našej Krajinky a našej stratenosti v nej.

Miroslav Ferkl

Miroslav Ferkl

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  276
  •  | 
  • Páči sa:  1 478x

Nie je to predsavzatie, je to pokušenie a žiadosti mojich priateľov, aby som konečne začal písať, skúsme! Zaoberám sa nehnuteľnosťami, oceňujem, riešim stavebné problémy, poruchy, dozorujem stavby, sprostredkúvam predaj, nákup, prenájom, poradím-poslúžim-kým doslúžim! Ešte slúžim, článok o dôchodku dosiahol rekordnú čítavosť. Ak by nám za tieto blogy platili, možno by ten dôchodok, bol aj znesiteľnejší.Ospravedlňujem sa za chyby v textoch, ak sa vyskytnú a ja som ich doteraz neopravil. Redakcia je vážna a časovo náročná práca. Ak nenapíšeme svoj názor, neexistujeme. To je pocit, ktorý ma napadol, keď som si prečítal posledný rozhovor pre slovenské média s Fedorom Gálom v "N"ku. Mal by byť v učebniciach. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu